Jan og Elizabeths bryllup 21. april 2012.

Vi stod op omkring klokken 8, og Elizabeth ikke havde fået sovet så meget den nat. Hun havde kvalme, hovedpine, var svimmel og var
generelt temmelig skidt tilpas. Inden at Jan stod op, var Elizabeth i gang med at lave jordbær med chokolade. Det blev en hurtig
morgenmad for Jan, men Elizabeth spiste ikke noget særligt. Ellers bestod tiden indtil gæsterne kom, med at gøre kurvene klar og gøre
os selv klar. Gæsterne kom cirka klokken 10, og ved 10:30 tiden tog vi bus linje 15 indtil Frederiksberg Rådhus, hvor Anne og fotografen
Carsten ventede. Mens vi ventede på bussen købte Elizabeth tandtråd hos Matas.

David havde fået æren af at være ringbærer, og han passede rigtigt godt på ringene. Vi var programsat til klokken 11:15, men blev lidt
forsinkede, så vi blev viet cirka 11:25. Der var giftefogeden og 2 rådhusbetjente tilstede. Anne og Morten var vidner. Vielsen var en
temmelig kort omgang. Giftefogeden læste en kort beskrivelse over ægteskab op, og så skulle vi begge to bekræfte at vi ville vies. Da vi
skulle skrive under, havde vi begge to svært ved at finde ud af hvad vi skulle skrive. Underligt med nyt navn.

Vi fik lov til at tage en masse billeder inde fra Bryllupssalen, hvor også de 3 fra rådhuset var med på billederne.

Da vi skulle til at gå ud fra rådhuset og til Frederiksberg Have regnede det. Morten tjekkede op på sin telefon at det var lige ved at holde
op, og ganske rigtigt stoppede det med at regne cirka 10 minutter efter. Vi gik så stille og roligt til Frederiksberg Have, og stoppede
ved en bro, hvor vi havde udsigt over Frederiksberg Slot. Her spiste vi jordbær med chokolade, kransekage, vindruer og chips. Vi fik også
Fransk champagne, Asti/Spumante og sodavand at drikke.Vi fik taget en masse gode billeder, og moret os, før at vi tog bus linje 14 hjem igen.

Hjemme spiste vi frokost sammen med gæsterne og fotografen Carsten, og klædte om til vores Tivoli tur. Vores frokost bestod af blandt
andet hjemmelavet rejesalat, hjemmelavede kyllingefrikadeller og røget laks. Ellers bestod frokosten af almindeligt frokostbord med sild,
leverpostej, forskellige oste og så videre. Da vi var færdige med at spise og rydde lidt op, gik vi ned til Flintholm station, og kørte
med S-tog C til hovedbanegården.

I Tivoli gik vi rundt og kikkede på tingene. Efter en tur rundt, besluttede vi os for at give David og Lars turpas. David og Lars fik
Minettes telefon og fik lov til at gå rundt for sig selv. Vi andre gik til Færgekroen, hvor vi fik en tår at drikke. Vi fik deres egen øl
og varm chokolade at drikke. Her sad vi og hyggede os i cirka en time. Da klokken var cirka 18 gik vi til Biergarden, hvor vi spiste.
Maden var ikke særlig god denne gang. Det virkede som om at de slet ikke var klar til sæsonen endnu (Tivoli åbnede weekenden før).
Derefter gik vi rundt og fjollede, og Morten og Jan havde en indbyrdes konkurrence i diverse spil.

Ved 19 tiden fulgte vi Anne til udgangen, da hun var blevet træt og ville hjem. Vi gik lidt mere rundt, og sluttede af med at få en
gang spanskrør med is og chokolade. Børnene fik lidt ekstra slik at tage med hjem.

Da klokken var blevet cirka 20 tog vi hjem igen. Morten, Minette, David og Lars gik med op for at få en kop kaffe/te, lidt blandet
slik og fyldte chokolader.

Klokken 21:30 sagde vi farvel til de sidste og ryddede en lille smule op, før at vi gik i seng omkring klokken 22. Drøn trætte og
fulde af gode indtryk.

Det var en dejlig dag med gode venner og Jans datter Mia og hendes forlovede. Dagen blev helt som vi gerne ville have det, stille og
rolig med fest og farver, sjov og spas.

Vi fik af Svenskerne en dejlig kurv med diverse lækre ting, og også alle billederne, i gave. Mille fik også en hjemmesyet pude, formet som et
kødben, af David. Anne havde købt et lækkert sengetøjs sæt fra Copenhagen Living til os, og fra Mia og Stefan fik vi et dejligt
hjemmelavet kort og nogle penge samt en fantastisk flot buket blomster i romantiske lyserøde farver.